Säljes: Samsung Galaxy Note

Discussion in 'Arkiverade annonser' started by sieri, May 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sieri

sieri Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Vill du ha ett riktigt prestandamonster så är det här rätt telefon för dig!
    Med en dubbelkärnig processor på 1,4Ghz och RAM-minne på 1Gb är telefonen riktigt pigg.

Vill du använda den 5,3" stora skärmen till att navigera med GPS går det alldeles utmärkt tack vare telefonens GLONASS-stöd som ger kontakt med nästan dubbelt så många sateliter mot vanlig GPS.

Telefonen är perfekt till att se på film med sin högupplösta skärm på hela 800x1280 pixlar (720p). Skärmen är av typen Super AMOLED, vilket ger överlägsen svärta och färg-djup!

Den bakre kameran filmar dessutom i full HD (1080p) medan den främre har lägre upplösning lämpligt för videosamtal.

Noten är dessutom en av få telefoner på marknaden just nu som har inbyggd penna, vilken underlättar mycket vid bildhantering, dessutom har den några special-anpassade appar just för pennan (S-memo, S-planner mm.)

Ifall du inte bryr dig om innehållet utan bara vill ha en stor och grym telefon att surfa och ladda ner appar på är det inte heller något problem, 16Gb inbyggt minne borde räcka för alla de appar och spel du kan hitta, nedladdningar går i hög fart då telefonen har stöd för datatrafik i 21Mbit/s och skulle inte det räcka kan du ansluta det trådlösa nätverket som stödjer alla tillgängliga standarder.

Batteritiden är bättre än på de flesta smartphones tack vare det stora batteriet på hela 2500mAh.

Telefonen har just nu Android 2.3.6 (Gingerbread) men går att uppdatera till Android 4 (Ice Cream Sandwich). Detta kan jag göra åt dig ifall du vill.

Skärmen är repfri då jag alltid haft skärmskydd på, dock finns ett litet märke i ett av telefonens hörn efter att jag tappat den en gång.

Jag köpte den på El-giganten den 15e dec -11.

Utöver telefonens originaltillbehör får du även med två flipcovers som skyddar skärmen extra bra, jag har även en cykelhållare till telefonen någonstans som medföljer bara jag hittar den :-)

Pris: 3500kr

2. henel321

henel321 Adult Droid Medlem

Telefon:
    Galaxy S21

MINA ENHETER

Telefon:
    Galaxy S21
    Platta:
    Chromebook
    Finns denna kvar?

Sent from my HUAWEI MediaPad using Tapatalk 2