samsung galaxy s.. "no network"

Discussion in 'Galaxy S - ROM-filer och utveckling' started by akademie, Dec 12, 2010.

1. akademie

akademie Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

hejsan.! jag ska försöka förklara för er vad som har hänt.. Och kanske få bra svar:)

Jag blev intresserad av att roota telefonen, så jag gav mig in i det träsket, så jag roota den, fixade woodoo fix.. telefonen blev jävligt snabb, och jag var jävligt nöjd, sen hittade jag övrklocknings trådar, så jag överklockade till stabila 1.3ghz utan problem.

sen en kväll satt jag med telefonen hade inget att göra direkt, så tänkte jag, fy fan vad mkt appar och skit jag har..

skulle vara skönt att rensa allt skit och lägga in allt på nytt..(idiot) :D och detta gjorde jag!!

Allt gick bra tills jag drog hem kernel till överklockningen (odin) det stog att det lyckades!

Men när jag gick in på "setcpu" så kunde jag inte dra upp den.. startar om, provar igen, funkar inte..

sedan när jag startar telefonen nu så funkar inte simkortet telefonen är i "flygplansläge" Och nu vill jag rensa hela minnet (ta bort root,woodoo-fix)

hur gör jag detta?

är väldigt tacksam för svar..

Info om telefonen just nu:

MOdellnummer GT-I9000

programvaruverision 2.2

basbandsverision okänd, (skumt)

grundverision 2.6.32 root@sep-55#1

kompileringsnummer Froyo.XWJPA:neutral: