Säljes: Samsung Galaxy S, "vit"

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av w00t, 28 apr 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. w00t

w00t Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    18

MINA ENHETER

SÅLD

Samsung Galaxy S: ( http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=609185 )

En "vit" Galaxy S, olåst. Inga synliga repor alls på skärmen. Finns ett par "micro"-repor som inte går att se om man inte vinklar mot solljus och tittar väldigt nära och noga. Enligt mig så klassas den helt klart som repfri, lagt ett hårstå på skärmen som referens.

Överlag mycket bra skick, har två små märken på sidan av ramen som jag inte riktigt vet hur de uppstått då jag aldrig tappat luren, förmodligen hamnat i kläm på något vis. Två små bulor som jag försökt få till på bild, syns något men ingen större skönhetsskada.

För tillfället ligger MIUI inlagd men kan fås med vilken ROM som helst, original, ICS 4.0, CM7, MIUI etc.

Pris: Får jag 1400kr? Sett några Desire som sålts för 1300~ något på forumet och då borde en Galaxy S ligga någon hundrig över :) Skambud undanbedes, får runt 1300kr hos envirophone. Priser är inte satt i sten så kom med förslag.

Finns i Stockholm, men kan skicka mot förskottsbetalning! PM för tradera-referenser.

Last edited: 4 maj 2012
  2. w00t

w00t Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    18

MINA ENHETER

Bump: Ser hellre att en swedroid'are tar över den innan jag skickar till envirophone. 1200kr så blir den din, bjuder på oförsäkrad frakt om den skall skickas!

3. Friday

Friday Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Finns den kvar? Och hur länge har du haft den isåfall?

4. w00t

w00t Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    18

MINA ENHETER

Såld!

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.