Säljes: Samsung Galaxy S2 med massa tillbehör.

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av PatrikDroid, 5 jun 2013.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. PatrikDroid

PatrikDroid Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    400

MINA ENHETER

Har en olåst Samsung Galaxy S2 över.
    Skärmen är som ny trots två års användande då jag bytte både skärmen och glaset för knappt ett halvår sedan. Det byttes pga en näst intill osynlig skärminbränning, jag var bara ute efter att få nytt glas^^
    På baksidan, till vänster om högtalaren, så har plasten spruckit lite (ca 1 cm) men den håller fortfarande ihop och fungerar som den ska. När jag skruvade isär telefonen för att se om plasten kunde bytas så visade det sig att det är VÄLDIGT lätt att byta ut om men skulle vilja göra detta, och det är endast en plastram som behöver bytas så den delen lär inte kosta många kronor. Värt att nämna är också att sprickan INTE går igenom plasten utan det är typ.. en ytlig spricka... eller vad man ska säga. Jag ville limma den från insidan så den inte skulle kunna spricka iväg mer, men det var helt på insidan O.o
    Vill man byta ut den delen så kostar det inte alls mycket och det är riktigt lätt. 5 skruvar eller vad det var, 5 minuters pill ungefär, och 8 dollar.
    Här är en länk med reservdelen som behövs, de kallar den för "Middle Cover".
    Kvitto finns, men garantin har gått ut.

Medföljande tillbehör:
    Bakstycke med svenska flaggan
    Bakstycke med svart aluminium
    Svart skal för att skydda baksidan samt sidorna på telefonen
    Svart läderpouch till telefonen (Fejkläder)
    Mobilstrumpa med Ed Hardy-tryck (Kinakopia)
    Armbandsväska (Stoppa ner luren i väskan, spänn fast väskan på överarmen, ut och spring med dig, aldrig använd lol)
    2 st MHL-sladdar (För att koppla telefonen till en TV via HDMI, jag har bara fått den ena att funka. Kräver en HDMI-sladd)
    Ett extra batteri som inte gör telefonen tjockare, Andida 2000 mAh (men verkar inte vara mycket bättre än det vanliga batteriet)
    Blåtandsheadset Samsung WEP350
    Extra minneskort 16 GB
    Hörlurar, väggladdare (Ej original, Phone House ersättningsladdare med samma output som original) och USB-sladd
    Låda och manual

Hade tänkt mig 1800 för hela kittet, men priset kan diskuteras vid snabb affär. Köparen betalar eventuell frakt. Anyone?

Last edited: 6 jun 2013
  2. PatrikDroid

Mottagna gillanden:
    400

MINA ENHETER

Ingen som är intresserad?

3. PatrikDroid

Mottagna gillanden:
    400

MINA ENHETER

Really? Det är ett ganska fint paket och priset är väl rätt okej, eller?
    Är S2 inte tillräcklig high tech kanske? :P

4. Talvathir

Talvathir Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    656
    Operatör:
    Tele2 (Företagsabb.)
    Telefon:
    OnePlus 7T

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2 (Företagsabb.)
    Telefon:
    OnePlus 7T
    ROM:
    Stock, så in i bänken stock.
    Telefon 2:
    OnePlus 5
    Om du sänker priset 500 kanske du får napp, men idag är det nog lurigt att hitta någon som betalar 1800 för en s2, tyvärr. Prova någonstans med färre mobilnördar :-).

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta

5. PatrikDroid

Mottagna gillanden:
    400

MINA ENHETER

Om jag bara säljer telefonen så är 1300 rimligt, och jag har ju skrivit att priset kan diskuteras. Jag tycker inte 1800 kr är ett dåligt pris för alla de grejerna dock.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.