Säljes: Samsung Galaxy S2 *OLÅST* (1 år garanti, komplett med tillbehör)

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av aMpari, 24 jul 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. aMpari

aMpari Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Huawei P20 Pro 128GB

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Huawei P20 Pro 128GB
    Telefon 2:
    Samsung S7 Edge Dual-sim
    Hej, nu säljer jag min kompis som levt sida vid sida med mig de senaste året! Och då har jag jobbat mycket hemma så den har bara legat på sin plats och inte slitits i onödan! Jag har behandlat den med omsorg och varit (för)försiktig med den nästan. Jag är en sådan person som aldrig tar upp mobilen när det duggar lite eller liknande.

Den är i mycket fint skick och kommer direkt från service där de bytte mainboard och uppgraderade till den absolut senaste mjukvaran!

Den fungerar helt perfekt som den bra telefon det är! Det enda jag kan upplysa om är att det är en liten repa i glaset mot vänster övre hörn. Det är inget som som man ser öht när man har skärmen igång och använder telefonen, den känns inte heller av vid användning. Dock med skärmen av och riktigt putsad skärm så kan man se en liten repa. Detta är inget jag ens tänker på men känner att det är viktigt att ta upp här, men det är egentligen inte ens värt att nämna, så obefintlig är den och stör verkligen inte i praktiken.

Den är olåst och kommer helt komplett med:
    Kvitto (strax under 1 år garanti kvar), lådan/kartongen samt medföljande original tillbehör som in-ear headset och USB-kabel/laddare!

+ Jag ger ett gratis skärmskydd som du kan sätta på om du vill skydda skärmen mot repor!

Kan skickas (du betalar frakt eller enligt överenskommelse) eller hämtas hos mig i norra Stockholm! Bor du relativt nära kan jag kanske åka till dig eller där du vill ses!

Pris: 2 400 SEK/bud - vid snabb och smidig affär ger jag lite rabatt ;)
    Håll buden rimliga, jag vill inte ha några bud på 1 000 kronor eller liknande, ja ni förstår.

Tack på förhand!

//Tommy

Last edited: 25 jul 2012
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.