Säljes: Samsung Galaxy S3 - Olåst, vit, kvitto + tillbehör!

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av chrippe7, 26 nov 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. chrippe7

chrippe7 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 189
    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL
    Telefon 2:
    OnePlus 7T Pro
    Nu ska jag sälja min Samsung Galaxy S3 då den inte längre används och just nu enbart ligger i lådan. Den är i bra skick, dock har bakluckan en del repor som syns om man speglar de i ljuset men inget iögonfallande. På skärmen sitter ett Copter-skärmskydd och skärmen är i princip repfri, tar man bort skärmskyddet så finns det en liten repa om man vinklar den i ljuset men inget man tänker på.
    Skriver detta för att jag vill vara så ärlig som möjligt, den är i väldigt gott skick men beskriver de fel som jag vet om så att du som eventuell köpare får en sån klar bild om det exakta skicket som möjligt :)

Det som ingår:
    Samsung Galaxy S3 Vit 16GB - Olåst
    Kvitto
    Originalkartong
    Originalladdare
    Originalhörlurar(oanvända, fortfarande i plasten)
    Copter skärmskydd(sitter på just nu, finns även kvitto på denna så kan bytas)
    Samsung official flip cover vit(finns kvitto på denna också så kan också bytas)
    6 st skärmskydd beställda från eBay
    16GB microSD minneskort

Tror jag lyckats få med allt nu, har du några frågor så är det bara att höra av dig!

Jag finns i Stockholm och föredrar affär face to face, men har flertalet referenser härifrån och Tradera utifall att den behövs skickas.

Pris: 3200:- alternativt byte mot en Transformerplatta + pengar beroende på vilken modell

Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2

Last edited: 26 nov 2012
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.