Avslutad: Samsung Galaxy S4 mini med tillbehör - extremt välvårdad, inga repor eller skador!

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av osvanberg, 22 jan 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. osvanberg

osvanberg Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    373
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Samsung Galaxy S21+

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Samsung Galaxy S21+
    ROM:
    Stock/OneUI
    Info:
    Nova Prime
    Telefon 2:
    IPhone 16e
    Nytt Pris: 800kr!!
    Kan skickas. Finns i Eskilstuna.

Säljer min svarta Samsung Galaxy S4 Mini (NEE - ej operatörslåst) som är strax över ett år gammal. Kvitto finns såklart och reklamationsrätt har ni i 3 år från inköpsdatum. Köpt på Netonnet Västerås. Extremt välvårdad, inte en enda repa på glaset/skärmen. Lite normala små tunna slitagerepor på baksidan så klart, samt lite begynnande färglossning på "silverramen" runt om på några småställen. Men den ser i det stora hela helt ny ut.

Mobilen är ett trevligt litet kraftpaket i väldigt bra/kompakt format. Den har en 4,3 tums Super AMOLED Plus display (ej Pentile). Android 4.2.2 som original. Kan uppdateras OTA till Kitkat (4.4.2) om du vill. Eller så kan den fås Rootad (4.2.2) och klar av mig om så heller önskas.

Har även lite tillbehör till den. Givetvis alla originaltillbehör, laddade, headset, kartong mm. Men även ett tunt och fint slip-in-fodral i svart skinn, samt ett 100% vattentätt skydd till bad, strand mm (Krusell). Finns även en ny Stylus-penna du kan få med om du vill.

Last edited: 24 jan 2015
  2. osvanberg

osvanberg Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    373
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Samsung Galaxy S21+

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla