Fråga: Samsung GS3 3G eller 4G?

Diskussion i 'Galaxy S3 - Allmänt' startad av Jeffholmstrom, 6 okt 2012.

1. Jeffholmstrom

Jeffholmstrom Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hallå. Paja precis min Iphone 4 under en operation fixa hemknappen. Körde elektronikspray på knappen och tydligen fick sprayen för sig att rinna under skärmen också.. Ser inte allt för roligt ut.

Men hade ändå tänkt köpa ny mobil.

Eftersom jag främst surfar och smsar med min mobil fastna jag för Telenors 449kr och fri surf, men tyvärr har de ej S3 4G inne? Lite synd eftersom det känns dumt att köpa en utan när det finns en med 4G? Eller finns det nackdelar?

Antar Telenor lär få ut en 4G i veckan som kommer eller vad tror ni? Eller ska jag slå till på en 3G? Vad tror ni? Alla andra opratöer har ju 4G inne på beställning.

Kommer använda telefonen ofta för internetdelning så surf är viktigt för mig. :cool:

Vad tycker ni inbitna Android fanboys? Vilken väg skall jag vandra?

2. hattori hanzo

hattori hanzo Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    32
    Telefon:
    Oneplus 6t

MINA ENHETER

Telefon:
    Oneplus 6t
    ROM:
    Orginal
    Platta:
    Nexus 7 (2 gen)
    Det beror väl på! Kolla lite review på 4G varianten, speciellt nör d kommer till batteritid. Om du gillar root o så så kankse det inte kommer finnas så mkt till 4G, ialla fall om man ser till hur d va med s2:an o s2 lte! Batteritiden på den var inte bra alls o många har klagat på att de inte finns så stort community till den.

Men annars så hade jag kört på 4G om det med internet e sååå viktigt. Surfar en hel del själv o tycker inte att den vanliga i nån bemärkelse e slö. Kolla upp lite specs, tester osv och användar reviews där de tycker till (om d finns ngr än).

3. kendobendo

kendobendo Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    632
    Telefon:
    OnePlus 7T Pro McLaren + Root

MINA ENHETER

Telefon:
    OnePlus 7T Pro McLaren + Root

Rätt kass attityd som inte gör dig förtjänt av någon hjälp här.

4. Isacsson

Isacsson Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jag har precis beställt 4g varianten, även om den drar mer batteri pga mer ram/4g så är den rustad för framtiden bättre :)