Samsung GT-i9100 Galaxy S II eller LG Optimus 3D?

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av richert600, 31 jul 2011.

?

Samsung GT-i9100 Galaxy S II eller LG Optimus 3D?

1. Samsung GT-i9100 Galaxy S II

10 röst(er)
    100,0%
  2. LG Optimus 3D

0 röst(er)
    0,0%
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. richert600

richert600 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!

Jag behöver hjälp att ta ett beslut, ska skaffa ny telefon och vet inte vilken av Samsung GT-i9100 Galaxy S II eller LG Optimus 3D jag bör välja.

Har tittat ganska grundligt på dessa två, plus HTC Sensation som jag inte fastnade för.

Vilken av dessa bör jag välja och varför? Eller finns det ytterligare telefoner jag borde överväga?

Tacksam för svar!

2. Kristofer

Kristofer Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Gillar du 3d bör du så klart välja LG:s telefon. Gör du inte det ser jag ingen anledningen att välja den framför en telefon som av flera användare anses vara världens bästa. Särskilt då prestandan är ganska likartad i övrigt men LG haft en del problem med sin O2X. Och vem släpper egentligen en high end-telefon i juli 2011 med android 2.2?

3. baracken

baracken Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    103

MINA ENHETER

Som tidigare talare sagt så känns det ganska fail att släppa en sådan avancerad telefon (första med dual-channel, dual memory och 3D) utan den absolut senaste mjukvaran, jag hade velat sett den med 2.3.4 men 2.3.3 hade varit godkänt men 2.2? Det är totalt IG, då gör du bättre i att vänta på HTC Evo 3D om du nu vill ha 3D annars så tycker jag sgs2 :) har en själv och tycker att den är riktigt bra :) skärmen är väldigt värd och sen är kameran väldigt bra.

4. richert600

richert600 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hurdan är videoinspelningen på SGS2? Har en Desire HD nu.. och vid inspelning så laggar bilden av någon anledning, ljudet funkar bra, men bilden fryser nån sekund då och då. (Har bara filmat i 720p så kanske borde testa att sänka upplösningen även om det suger att man ska behöva det)

5. baracken

baracken Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    103

MINA ENHETER

Har fungerat perfekt för mig, 1080p blir jättebra bild.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.