Jag måste säga att jag började skratta när jag läste din recension ! För det första säg aldrig att Samsung kopierar Iphone eftersom IOS är typ kopierat från LG (början på 2000-talet). Så i själva verket kopierar samsung LG och de verkar trivas med det!
Telefonen är en av de snyggaste tycker jag och är väldigt robust! (kolla tex. på tester mellan Iphone 4s och SGS2 på Youtube, och om vi ska börja snacka om kyla så kan man lika gärna skaffa en nokia 3310 än en Iphone 4S).
Skalet är det absolut inget fel på, det sitter så bra att jag inte lyckas öppna den för att byta SD kortet ibland! Jag använde verktyg för att få upp den!
Jag förstår inte vad du menar med att det inte går att använda hörlursuttaget ? det funnkar på precis samma sätt som tex. Iphone.
Om du har en Iphone 4S så ber jag dig att ställa telefonerna bredvid varandra och jämföra skärmerna.. Inget mer o säga om denna punkt, samsung är så mycket bättre att det är osannolikt !
Jag har kommit upp i hastigheter som 74 Mbs ner med 4G och den funkar hur bra som helst! Det enda dåliga är att den äter mer batteri men det är inte så farligt!
SGS 2 LTE har som sin förgångare SGS 2 två mikrofoner, ena är uppe vid hörlursuttaget och den registrerar omgivningen och rensar bort dessa ljud från de ljud som registreras av den nedre mikrofonen vilket gör att kvaliteen på ljudet under samtalen blir fantastiskt för den du pratar med! Och jag hör de jag pratar med riktigt högt!
Och jag säger som de andra sagt innan mig, lämna in telefonen om den funkar på det sätt som du beskrev!
MVH// SGS 2 LTE Älskare
Last edited: 23 april 2012