Samsung Note 4 32-bit chip???

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av xDisast3rx, 22 oktober 2014.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. xDisast3rx

xDisast3rx Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Har kollat in Note 4:an lite men har läst lite att den versionen som släpps i Sverige ska köras med Snapdragon 805 som är ett 32-bit chipset eller vad de heter samt att en Exynos 64-bitarna version ska säljas. Vad är skillnaden?! Samt kommer det vara stor skillnad när Android L släpps? För det skulle vara 64-bitars grej? Kör en Ajfån 5 nu senast jag hade en android telefon så hade jag en thx hero och htc Desire z trorjag den hette. Tror ni jag kommer bli nöjd med Note 4 om jag skaffar en, tänkte på flytet i menyerna osv. eller ska man vänta tills snapdragon 810. Många frågor från en newb :P
    Tack för svar!

2. sopaj96

sopaj96 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    60

MINA ENHETER

Flyt i menyerna lär du ju få. Men jag är inget stort fan av Samsung Touchwiz skin... Går ju att köra launcher men jag tycker inte om det... Så jag sålde min note 3 haha

Anyhows, snapdragon 805 ska ju vara ett stort hopp, och det ska finnas en hel del nya saker.
    Men ärligt talat, jag har haft android de senaste 2-3 åren. Är du ute efter flyt så köp en iPhone 6 Plus. Tror det passar bättre.
    För mer öppet, experimenterande användande kör på Note 4.
    Har tröttnat en hel del på android jag själv så tänkte pröva på iPhone 6 :P

3. DigitalDeleriu

DigitalDeleriu Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    90
    Operatör:
    TRE
    Telefon:
    Samsung Galaxy s5

MINA ENHETER

Operatör:
    TRE
    Telefon:
    Samsung Galaxy s5
    Platta:
    Samsung Galaxy Note 10.1 2014
    ROM:
    Stock
    Ursäkta jag hoppar in. Jag som tidigare iphonemänniska. Allt beror på vad man nöjer sig med. En androit vill ju gärna kunna pilla mer med sin telefon än tex man kan med en iphone. Personligen ser jag fram emot note 4. Apple kanske skulle ordna en appdrawer istället för och fylla skärmen med 73000 appar. Finns ingen filhanterare. Det är väl dom sakerna iaf en androit efterfrågar.

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.