Avslutad: Samsung S21+ 256gb DualSim Phantom Silver

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Sonaks, 13 feb 2023.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Sonaks

Sonaks Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    23
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Note 5 Titanium Silver

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Note 5 Titanium Silver
    Info:
    Nova Launcher
    Telefon 2:
    Moto 360 2nd Gen 46mm
    Info:
    Butterfly Clasp Stainless Steel
    Har tagit steget över till iPhone sidan för första gången sen 5S så nu säljer jag Samsung luren.

Skulle väl med risk för att bli sågad vid fotknölarna påstå att telefonen är i bättre än bruksskick med några mikrorepor på skärmen och en mindre repa/spricka på nedre delen av skärmen. Sitter idag skärmskydd på från Kjell så det är inget som varken känns eller syns vid normal användning.
    Men har man fobi mot skärmar i icke perfekt skick ska man nog leta vidare.

baksidan har några märken runt kamera modulen men tycker kameran fångar som mer än vad man normalt ser med ögat.

annars funkar telefonen som sagt felfritt och har laddats nästan uteslutande med trådlös laddare.

Det är 256gb versionen med dualsim (2st nano sim) kommer i originalkartong med kabel och sim eject-tool

Medföljer även 3 st ideal of Sweden skal
    1 plånbok skal i äkta läder med magnet
    1 svart marmorfärgat skal
    1 ljust sandfärgat skal (köpt feb 2023)
    1 ladduttag adaptive fast charge från äldre Samsung så vet ej hur snabbt den laddar jmf med dagens laddare

Skärmskydd som sitter på är monterat av Kjell&co feb 2023, kvitto finns så man får 50% rabatt på nytt skydd om det skulle gå sönder.

Priside 4000 kr inkl spårbar frakt
    Är priset helt åt skogen ge bud, med rätt att neka. Jag har då inte hittat någon DualSim med 256gb billigare någonstans
    Förskottsbetalning gäller om den ska skickas
    Har goda erfarenheter av affärer både här och på tradera genom åren

Bifogade filer:

Last edited: 13 feb 2023
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.