Avslutad: Samsung s23 ultra 512gb

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av niklas1232, 10 feb 2024.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. niklas1232

niklas1232 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    151

MINA ENHETER

På månaden 1 år gammal. Köpt vid release av mig från comviq.

Alltid använd med skärmskydd och skal.
    Skärmskyddet är väldigt fräscht och det finns inte många skavanker förutom ett lättare släpp längst ner till höger. Har varit så ett halvår så den sitter. Vill man byta skärmskyddet så ingår ett extra inkl kit för montering.

Skicket på de vitala delarna, skärm, baksida, laddport, kamera är nyskick. Det enda jag ser är någon form av avlagringar som satt sig efter användning av skal. Om det är lättare oxidering eller dylikt får någon annan svara på. Se bilder, svårt att få med bra på bild då det syns mindre real life. Går säkert att polera bort med någon huskur. Skulle säga skick 9/10 overall. Dammkornen på bilderna bjuder jag på.

Telefonen har alltid laddats till max 85 procent för att upprätthålla en lång livslängd på batteriet.

Levereras med originalbox, kit för skärmskydd inkl extra skärmskydd, samt tre skal totalt med magnet monterad. Ingen usb sladd då jag slarvat bort den. Skalet till vänster är grönt.

Avhämtning på plats föredras i Eskilstuna.
    Annars frakt på mottagarens risk, rek föredras i så fall för att täcka värdet på telefonen.

Pris 8000 sek plus frakt. Respektera priset, det är under tradera och blocket men precis över de sidor som köper telefoner erbjuder.

Bifogade filer:

Last edited: 10 feb 2024
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.