1. Du måste ha varit medlem i minst fyra veckor (30 dagar) och skrivit minst 10 inlägg för att skapa annonser på Swedroid. Befintliga annonser kan du däremot svara på om du är medlem. Läs reglerna.
    Stäng notis
  2. Registrera ett konto hos Sveriges trevligaste techcommunity!
    Stäng notis
  3. Stäng notis
  4. Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Stäng notis

Bytes: Samsung S24 Plus mot mindre telefon

Diskussion i 'Köp och sälj' startad av chrippe7, 23 apr 2025 kl 10:13.

1. chrippe7

chrippe7 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 189
    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL
    Telefon 2:
    OnePlus 7T Pro
    Tjena,

Har kört Samsung S24 Plus 12/256GB Marble Gray som jag är väldigt nöjd med men känner att jag skulle vilja komma ner lite i storlek så tänkte kolla om det finns någon här som är intresserad av ett byte. De som lockar mest känns som:
    Xiaomi 14
    Zenfone 10
    Google Pixel 9 Pro
    Men alla telefoner som är inom senaste 2 generationerna i den size:n är intressanta så kom med förslag, pengar kan gå åt båda håll beroende på vilken modell.

Min är i överlag gott skick, finns en minimal repa på övre delen av skärmen på höger sida som jag aldrig ens tänkt på vid användning men som man ser vid inspektion. I övrigt skal och skärmskydd finns samt kartong och kvitto från Elgiganten.

Just nu enda luren jag har så kommer knäppa lite bilder med sambons telefon senare ikväll.

Finns i Stockholm men kan byta på distans om du kan tänka dig skicka först då jag inte har någon backup hemma för tillfället.

2. sali2003

sali2003 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    69

MINA ENHETER

Hej
    Helt ny zenfone 8 Flip ?