samsung s6 edge plus tangentbord och touch problem

Diskussion i 'Galaxy S6 Edge - Allmänt' startad av leon1989, 11 maj 2016.

1. leon1989

leon1989 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    halå jag har lite konstigheter med min telefon då när jag ska skriva på tangentbordet så kan jag ej trycka in U J och B.
    så fort jag trycker på U så kommer det up YI när jag trycker på J så kommer det upp HK och B så kommer det istället upp VN.
    så det verkar som att det glappar någonstans för det är jättestörande. har testat att gå in på samsung tangentbord rensat cache minnet. gjort en hel factory reset på mobilen med. inget fungerar.

sen är det så att min touch är lite konstig med. allt fungerar men när jag låser telefonen och öppnar tillbaka den igen så ska jag bara swypa för att låsa upp den så måste jag nästan dra jättesnabbt flera gånger för min touch svarar inte korrekt när jag drar fingret i normal hastighet åt höger. hoppas det är någon som kan detta.

har även testat #*2663# för att restarta touchen men inte de fungerar heller.

Jag upplever att detta problemet kom för några dagar sedan när jag installerade clean master. de känns så iaf. kanske är ute och cyklar men hoppas någon har ett bra svar iaf skulle uppskatta det.

2. indika

indika Custom Android Moderator

Mottagna gillanden:
    1 807
    Operatör:
    Comviq och Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S22+

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq och Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S22+
    @leon1989@leon1989
    Välkommen till Swedroid.

Jag har flyttat ditt ämne till forumet för Samsung Galaxy S6 Edge. Lycka till!