Bytes: Samsung S8 Plus

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Juturna, 26 jun 2017.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Juturna

Juturna Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    507
    Operatör:
    Tele2

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    1. Hallå hallå. Vill kika litegrann, intressekoll överlag också. Har en Samsung s8+ I Orchid gray som jag är grymt nöjd med, men det kliar i fingrarna efter något nytt. Bra skick på den, bilder kan absolut fixas. Har haft skal på den sen dag 1, haft lite olika varianter av skärmglas och skärmplast så ska inte vara några skador där heller. Kvitto finns också, inköpt för cirkus två månader sen?
    Det som är mest intressant för min del är t.ex iPhone 7/7 Plus 128 GB (föredragsvis Rose Gold), HTC U11, LG G6 (om den har quad dac:en), Pixel/Pixel XL 128 GB, osv. Är öppen för förslag, kan tänka mig att sälja för rätt pris också. Vill dock inte ha några konstiga förslag som att någon säger "Samsung S7 och 1000 kronor", för det är uppenbart att det är ointressant.
    Är enbart intresserad av byten inom Stockholmstrakten där man kan mötas upp, då det ofta blir strul när man ska hålla på med frakt och dylikt.

2. Droid_269

Droid_269 Guest

Oneplus 5?
    128gb

3. Juturna

Mottagna gillanden:
    507
    Operatör:
    Tele2

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Eventuellt intressant!

Droid_269 gillar detta.
  4. Droid_269

Droid_269 Guest

Bytte mot en annan S8 Plus.

5. Juturna

Mottagna gillanden:
    507
    Operatör:
    Tele2

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Bump! Tänkte se om någon annan har något bra förslag? Som sagt, helst någon nyare modell a la iPhone 7/7 Plus, HTC U11, lg G6 (m. Quad dac) osv.
    Men kan även kanske tänka mig en något äldre/billigare modell, typ oneplus 5/3t + pengar, iPhone 6s/6s Plus + pengar, Xiaomi mi6 + pengar, Xiaomi mi mix, osvosv.

Men definitivt också öppen för förslag, men iPhone är av största intresse då jag jobbar med... iOS-produkter, så skulle vara najs.

6. Droid_269

Droid_269 Guest

Oöppnad HTC U11? Sambon har beställt en som borde komma imorgon men efter att jag införskaffat mig en S8 Plus vart hon också sugen.

Juturna gillar detta.
  7. Juturna

Mottagna gillanden:
    507
    Operatör:
    Tele2

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Vilken färg? Jag kan absolut vara intresserad där med. :D

8. Droid_269