Samsung Tab 3 8.0 - användarkonton?

Diskussion i 'Samsung' startad av Poi Ran, 7 september 2014.

1. Poi Ran

Poi Ran Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Hittar inte möjlighet att lägga till fler användare på min nyinköpta Tab 3 8.0 t310 med 4.2.2, har Samsung tagit bort den möjligheten?

Tänkte uppdatera till 4.4.2, som tydligen ska ha kommit till många länder i somras, men varken KIES eller plattan vill kännas vid att det ska finnas uppdateringar.

Måste man ta hem typ den franska eller nederländska själv och installera via odin? Vad händer med garantin då? (Jag utgår ifrån att även Svenska finns bland språkvalen)

Tänkte att barnen skulle kunna använda plattan ibland, underlättar mycket om de då har en separat användare.

2. tcntad

tcntad Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    184
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Oneplus 3T

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Oneplus 3T
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab A6
    ROM:
    Stock Nougat
    Kommer i senare versioner, alltså nyare än 4.2

Min surfplatta (Note 10.1 2014) har KK 4.4.x och har stöd för flera användare medans min Note 3a med KK 4.4.x har inte det.

Poi Ran gillar detta.
  3. Poi Ran

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Tack, hm, ok, får väl fundera på att försöka uppdatera på sikt, undrar om det är Samsung Sverige som sölar med uppdateringar eller varför plattan fått uppdateringar i Frankrike, Nederländerna, Indien, etc, men inte här.

4. Poi Ran

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Nu fick jag iaf 4.4, passade bra i och med att äldre versioner av Android blivit typ oanvändbara pga buggen i den inbyggda webläsaren :-/