Säljes: Samsung Tab S 10.5 4G

Discussion in 'Arkiverade annonser' started by chrippe7, Apr 25, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chrippe7

chrippe7 Professional Droid Medlem

Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL
    Telefon 2:
    OnePlus 7T Pro
    Köpte en Samsung Tab S 10.5 4G inför resor till Gotland och Cypern då jag inte har någon laptop för tillfället men när jag väl kommer hem till Sverige imorgon har jag svårt att se att den kommer användas överhuvudtaget.

Det är Bronze versionen med 4G-kortplats, 16GB internminne men kan utökas med minneskort. Den kör just nu Marshmallow 6.0, ej rootad eller liknande. Mer eller mindre nyskick, tempered glass sitter på framsidan och ett Samsung Book Cover samt universalt 10" fodral medföljer. Kartong, laddare och USB-kabel ingår också. Köpte den själv begagnad så har ingen aning om ålder, men fungerar utan några problem. Fantastisk 2K AMOLED-display som gör film- och sporttittande till en fröjd.

Kommer tillbaka till hotellet om några timmar där jag kan fixa några bilder om så önskas.

Finns i Stockholm men kan skickas, har flertalet referenser här på forumet. Kommer som sagt hem sent på onsdag kväll, möjligtvis skulle den kunna skickas redan på torsdagen under dagen av min underbara flickvän så eventuell köpare har den innan helgen.

Pris: 2000:- alt högstbjudande

2. Santzia

Santzia Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

Hur är batteritiden på den? Skulle behöva en platta för flyget över Atlanten i sommar.

Thread Status:
Not open for further replies.