1. Du måste ha varit medlem i minst fyra veckor (30 dagar) och skrivit minst 10 inlägg för att skapa annonser på Swedroid. Befintliga annonser kan du däremot svara på om du är medlem. Läs reglerna.
    Stäng notis
  2. Fello: Billigt. På riktigt. Valfritt mobilabonnemang för 25 kr/mån - i 4 månader!
    Stäng notis
  3. Varning för bedragare. Använd inte samma lösenord på flera webbplatser och aktivera 2FA!
    Stäng notis
  4. Registrera ett konto hos Sveriges trevligaste techcommunity!
    Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Google: P10 | P10 Fold | P9 | P9 Fold | P9a | Watch 4 | Watch 3 | Buds 2 | TV 4K | Tab
    Stäng notis
  7. Stäng notis

Säljes: Samsung. Tab S10 Ultra, Watch Ultra, Buds PRO3, Smarttag 2

Diskussion i 'Köp och sälj' startad av jimmyfogelqvist, 24 okt 2025 kl 07:13.

1. jimmyfogelqvist

jimmyfogelqvist Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    337
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung S22 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung S22 Ultra
    Info:
    Ganska bra telefon.
    Platta:
    iPad Air2
    Samsung Watch Ultra svart, skärmskydd i glas monterat. 2800kr
    Samsung tab S10 Ultra 256gb WiFi med keyboard cover slim och silikonskal, skärmskydd i glas monterat, grå. 7500kr
    Samsung Buds3 Pro, svart/silver. 1500kr
    Samsung Smarttag2. 200kr

Alla grejer är i toppenskick och självklart är Budsen rengjorda och desinficerade vid bytet. Distansaffär endast med välkända och betrodda medlemmar, eller efter förskottsbetalning. Grejerna kan annars hämtas i Lidköping med omnejd.

Om ni råkar ha ett motsvarande paket från Apple (iPhone 16/17 pro/pro max, watch ultra, airpods pro 2/3, nyare ipad, airtag) så kan byte rakt av vara aktuellt. Jag kan tänka mig att vara utan ipad från er sida om telefonen är av nyaste modell och med bra lagring.

Bifogade filer:

Last edited: 24 okt 2025 kl 11:21