Samtalslogg + kostnad + operatör, app?

Diskussion i 'Applikationer' startad av e2zippo, 25 okt 2010.

1. e2zippo

e2zippo Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Hallå, då jag senaste månaderna fått ganska saftiga räkningar som jag inte tycker stämmer tänkte jag kolla om det finns någon bra app som kan logga alla mina samtal, och sen räkna ut vad just ett samtal kostar, och även visa en totalsumma för en viss period.

Vore även grymt om man kunde se antal samtal (minuter, timmar osv) till dom olika operatörerna.

Någon som har nåt bra tips?

2. nami

nami Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Tror det finns en app som någon här på forumet utvecklat som håller koll på vilken operatör dina kontakter använder. Det är ju inte automatiserat så som du efterlyser, men kanske kan hjälpa dig hålla lite koll på dina samtal iaf :)

3. e2zippo

e2zippo Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Jag antar att du menar "Operatörs Koll", tyvärr så FC:ade den på mig hela tiden.

Men det jag mest är ute efter är en app som håller på vilka nummer jag ringer och hur länge jag ringer dom, för att sen sammanställa det hela på en månad tex.

Borde ju finnas tycker man, man jag hittar inget vettigt på appbrain eller market.

4. Nephisto

Nephisto Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    36

MINA ENHETER

Phonalyzr kanske kan vara ett steg i rätt riktning?

Vad jag finns det ingen app i dagsläget som gör allt du efterfrågar men jag har dock inte letat direkt febrilt heller. Vore dock riktigt smidigt om det fanns..

http://www.appbrain.com/app/phonalyzr/com.phonalyzr