Samtalslogg med kommentarsfunktion?

Diskussion i 'Applikationer' startad av rasmus, 6 sept 2010.

1. rasmus

rasmus Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Finns det?

Alltså, jag letar efter nån app som gör att jag, när ett samtal är klart, kan gå in i samtalsloggen och skriva dit en kommentar om vad samtalet handlade om, eller nåt sånt. Finns det?

Jag har hittat lite appar som backar upp samtalsloggen till googlekalendern, och när samtalen blivit kalenderposter är det ju bara att gå in och redigera, så det borde ju kunna lösa problemet.

Problem 1: apparna (de jag testat och övriga verkar funka likadant) kopierar inte automatiskt över samtalen till kalendern så snart jag lagt på, utan jag måste starta appen och välja backa upp, och då kopieras hela loggen till kalendern, inklusive de som redan kopierats dit, så då blir det en massa duplikat.

Problem 2: Jag vill egentligen inte att allt ska hamna i kalendern, utan bara de samtal som kommer in när appen är igång. Jag är jour vissa veckor och det som är verkligt viktigt är att jag har en riktigt enkel metod att dokumentera alla inkommande samtal under jourveckorna. Övriga veckor skiter jag i och då föredrar jag att samtalen inte hamnar i kalendern.

Finns det nåt bra?

2. Dockland

Dockland Android Apprentice Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    848
    Operatör:
    Tele2, Telia
    Telefon:
    iPhone 14 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2, Telia
    Telefon:
    iPhone 14 Pro Max
    Telefon 2:
    iPhone 13 Pro Max
    Telefon 3:
    iPhone 11
    Platta:
    iPad Pro 12,9" gen 4 (2020)
    Övrigt:
    Apple Watch 7 & 8 - MAC M1 - AirPods Pro2 & Max - Apple TV
    Det låter intressant tycker jag med. Typ som Microsoft Office Journal.