Jag har kollat på mobiler ett j***a långt tag nu och har åter igen kommit in på HTC ... Tänkte förut på Tattoo men den är ju helt uttömd på Android App Store... Kollade Prisjakt och Magic värkade vara den bästa Android Mobilen... Har bara några frågor angående den...
1 . Finns det några bra väskor eller nåt som verkligen skyddar den om man skulle råka tappa den ?
JA
2 . Bör man köra ny eller begagnad... Jag är inte den som slösar 3400 kr på den ... Finns ju på Blocket och sånt på 2500 ung ... Är det värt att ta ny eller kan man köra på Begagnad? Vad rekommenderar ni?
Köpa Magic nu... så skulle jag inte köpa ny..2500 för ett beg är ett kap.
3 . Bör jag satsa på HTC Magic?
För 2500kr!? JA.. annars vänta o se vad som kommer efter jul
4 . Kan man sätta i flera Minneskort?
Plats för ett minneskort upp till 8gig tror jag
5 . Ingen 3.5 mm plugg ... Har den adapter eller vad?
Går att köpa adapter rätt billigt.
6 . BlueTooth Hörlurar funkar eller?
Ja
7. Finns det Apps satt man kan Skriva bokstaven och då blir det den ? Alltså som på Nokia 5530...
Förstår inte riktigt vad du menar här. ÅÄÖ finns med svenskt ordbok.
Om det är nåt annat som jag borde veta så säg det ... Vill inte slösa 2000-3000 kr på nåt som jag inte vill ha...
Du kan lätt Roota den och får ett riktigt snabb lur (lägga in Version 1.6 Donut och snart 2.0 Eclair mm..).. du kan lägga in sense (som finns i Hero) etc.. finns gott om apps så du konfigurera den så du får en riktigt bra lur..
Kameran är inte det bästa.
Tacksam för svar
MvH /Axer
Click to expand...