Scandinavian keybord för segt?

Discussion in 'Magic' started by DjJoS, Aug 9, 2009.

1. DjJoS

DjJoS Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Hejsan.
    Någon mer än jag som märkt att Sk är 100 gånger segare än standard tangentbordet man får med.
    Eller är det bara jag som har gjort något så att det blivit segt?

Det var nämligen min arbetskollega som upptäckte det idag har inte tänkt på det eftersom jag hade x1 innan och det kan man säga tog tid.

Och är det någon som vet ifall det är något nytt tangentbord på väg eller under utveckling?

2. droidgren

droidgren Senior Droid Hedersmedlem

Telefon:
    Google Pixel 6 Pro

MINA ENHETER

Telefon:
    Google Pixel 6 Pro
    Ett som är på G är ju TouchPal virtual Keyboard.
    <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/LtFRarsgnEM&hl=sv&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/LtFRarsgnEM&hl=sv&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

3. Galaxy

Galaxy Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag har inte märkt någon skillnad, SK fungerar utmärkt, dock är knapparna rätt fula och tråkiga.

4. DJNeno

DJNeno Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag tycker också att den e lite seg, kör med standard tagentbord, känns som om de flyter bättre när man skriver snabbt.

5. kottkrig

kottkrig Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Hur står du ut med long press för att skriva åäö? Det skulle dra ned min skrivhastighet dramatiskt.

6. DJNeno

DJNeno Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Tycker ju inte om de men för mig är det bästa valet att göra med original eftersom Scandinavian e så små bokstäver, och gillar heller inte den mörka knappsatsen, så man får leva med det...