SD kort problem i behov av akut hjälp!

Diskussion i 'Desire HD' startad av Tauruz666, 6 aug 2011.

1. Tauruz666

Tauruz666 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hejsan jag har ett Sandisc kort på 16gb i min HTC Desire HD och jag försöker föra över musik till den men det går inte jag får över all musik men när jag kopplar ur sladden ur datorn och ska leta upp låtarna via telefonen finns det inga.
    Jag kan inte heller göra mappar i SD kortet dom visas i datorn men så fort man kopplar ur datorn är den borta och kopplar man i datorn igen så finns inte mappen.

när jag högerklickar på en mapp i SD kortet så är "Skrivsyddad" ikryssad och det går inte att ta bort...

Jag har försökt formatera och det går bra den formaterar och när den är klar och jag kollar i SD kortet finns ALLT kvar i alla fall...

Tack för hjälpen på förhand...
    Åker iväg till spanien på tisdag därav är dett akut måste ha min musik!

2. Galaxy44

Galaxy44 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    55

MINA ENHETER

3. Tauruz666

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Oja admin konto har jag så det är inga problem med det använder XP dock men är admin.

4. Tauruz666

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Så vet inte vad jag ska göra nu... ingen som har nå förslag? förutom "köp nytt kort"?

5. ELFHOUSE

ELFHOUSE Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Hur gör du när du försöker formatera SD kortet?... har du kvar det i telefonen eller har du kopplat in det via kortläsare till pc:n?
    Vet sedan innan att XP har jätte problem med kort kopplade via telefonen in i datorn och då har man inga admin rätt. via USB
    Win 7 har inte samma problem ...