SD-kortet är "TOM"...

Diskussion i 'Xperia X10 (2010)' startad av tiborric, 7 jun 2010.

1. tiborric

tiborric Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Idag så blev skärmen svart. Det hjälpte inte att trycka på någon knapp...volymknappen gav dock signal som den brukar...fast skärmen var svart...

Jag stänge da med on/off knappen tills allt slocknade...tog ut batteriet...och startade om, men nu säger X10ian att SD-kortet är TOM...

Det går inte att formatara det varken via datorn eller mobilen.

Den är nu felanmälld och ska skickas och kollas....alla bilder från kortet är borta all info från kortet är borta...utan någon yttre inverkan av använderen dvs mig...

Vad kan det ha gått snett???o_O

2. tiborric

tiborric Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Xperian har förstört sd kortet...har testat med annat kort och det fungerade bra. Kortet som kom med mobilen är oanvändbart. Det gick inte att formatera. Datorn bara hänger sig...och kan inte formatera....Går det att byta kort på garantin? Vad har ni för erfarenhet?

3. Aveyz

Aveyz Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Så som jag ser det så måste dom ju lämna garanti även på kortet dom tillhandahåller tilsammans med telefonen. För det kom väl med telefonen?
    Om det är så borde du får nytt.

(Om inte, stå på dig och tjöta lite så kommer dom inse att det blir billigare att ge dig ett nytt kort än att betala personal att lyssna på ditt tjöt. :) )