SE album

Diskussion i 'X10 Mini/Mini Pro' startad av besa, 14 jan 2011.

1. besa

besa Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    23

MINA ENHETER

Jag har fått ett problem med ericssons inbyggda album. Nu efter om uppdateringen, omrootning, jit installation med mera så krånglar album.
    om jag trycker på en bild för att få den större så kommer en helt annan bild upp. Spelar ingen roll vilken bild jag trycker på. Det blir ändå en helt annan som dyker upp på skärmen. Jag har startat om telefonen men det giorde ingen skilldnad

Jag vet inte när det blev så, jag märkte det nu, och igår uppdaterade jag till se senaste programvara, rootade, fixade qvga bypass, jit och xrecovery. Raderade även litw program. Men vad jag vet raderade jag bara förinstallerade spel och skräp program.

2. Snusdus

Snusdus Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    259

MINA ENHETER

Samma sak hände för mej för någon månad sen .. fick ta bort alla bilder (hade dom sparade på datorn) sen lägga in dom igen så löste det sig för mej ..

3. Pzycic

Pzycic Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    356
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy A52s
    Samma problem här men för mig funkar det inte att ta bort och lägga över igen. Den fortsätter göra så ändå.

4. Jani

Jani Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    57
    Operatör:
    GiffGaff

MINA ENHETER

Operatör:
    GiffGaff
    Gjorde du en backup innan du avinstallerade programmen? Om du har gjort en backup, återställ den och prova om albumet fungerar igen.

5. candyraver

candyraver Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    133
    Telefon:
    S10e

MINA ENHETER

Telefon:
    S10e
    Bumpar istället för en ny tråd....
    Märkte att när jag var inne i "Album"-appen från SE och vände telefonen så får man en schysst 3D-effekt på översikten :P Hackar lite i början men efter lite cachande så ser de rätt fränt ut för att vara SE. Bara en liten notis :P