Se alla mail i Gmail-appen?

Diskussion i 'Allmänt' startad av Linuxen, 12 feb 2013.

1. Linuxen

Linuxen Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Har nyss gjort en inställning i min Hotmail så att alla mina mail där vidarebefodras till min Gmail. Detta för att jag tänkte slippa köra med Hotmail och istället nu enbart använda Gmail.

Den har synkat in alla mina c.a 200 mail som jag hade på Hotmail till min Gmail. Fick av någon anledning även med en del post från skräpkorgen som redan är raderad från Hotmail, men det är en annan femma.

Det jag nu undrar är att när jag går in i Gmail-appen och läser ett mail så blir det sedan arkiverat? Jag har insett att jag kan göra ett par tryckningar i appen och välja "All E-post" så ser jag även lästa meddelanden. Men går inte detta att ställa in som standard? För så är jag van att ha det. Alltså att alla mail syns direkt, olästa markerar i fet stil.

2. appel

appel Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    123

MINA ENHETER

Det fungerar som du vill som standard, olästa i fetstil. Mail blir inte arkiverade automatiskt. Tror inte ens det går att få Gmail appen att arkivera mail automatiskt när man läst dem. Man måste antingen svepa bort dem eller välja att arkivera dem med arkivera knappen.

3. Linuxen

Linuxen Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Ja jag vet faktiskt inte vad jag gjorde, men nu fungerar det som jag vill : )

Kändes som att det var dags att överge Hotmail och lägga allt fokus på Gmail.