Problem: seegt internet

Diskussion i 'Galaxy S2 - ROM-filer och utveckling' startad av csidroid, 25 juni 2012.

1. csidroid

csidroid Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    17

MINA ENHETER

mitt internet är sjuukt dåligt då menar jag sjuukt dåligt 0,022 MB/s med alla lpg romar. har testat wanamlite och neatrom, olika modem,olika apner, olika kernels

min syster har samma abonemang hos telenor och hennes internet är snabbt (hon har xperia ray) WiFi funkar perfekt men just 3g är sjuukt lånsamt

någon som vet vad problemet är?

2. PatrikDroid

PatrikDroid Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    400

MINA ENHETER

Vad har du för abonnemang?
    Har du någon av de nya pott 249/349/449 så kan det ha att göra med att du är en så kallad "extremanvändare". Vilket man blir efter man kommit upp i 15 GB på en månadsperiod. Då sänks din hastighet till 0,5 mb/s (Vilket säkert är en underdrift, jag har själv upplevt att det gått snorsegt.)

Vidrigt sätt av Telenor, med tanke på hur de på senare tid börjat trycka så mycket på obegränsad fri surf i sin PR, och dessutom GÖMMER väsentlig information kring "extremanvändare" på sin hemsida. Tog mig ett antal klick innan jag hittade relevant info kring det, och då hade jag flera gånger mötts av stora blaffiga PR-bilder som skrek "FRI SURF! DIN LILLE SKIT!".. Bläh.

3. csidroid

csidroid Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    17

MINA ENHETER

jävla telenor som gör sånt skit!!!!!! fekad reklam oxå!!!