Hej alla! Börjar nu bli riktigt less på att min hjälte är seg... Det hela började förra veckan och har sen hållit i sig. Det konstiga är att jag inte verkar vara den enda som upplever att hjälten har blivit seg. Verkar vara fler som har upplevt det så? Tänkte nu kolla om det är fler här inne som också har problem?
Om ni kör orginal. Så testa av avinstallera en massa apps som inte behövs. Jag hade precis samma problem till förra veckan. Sedan började jag rensa upp ordentligt. Då blev det flyt på luren igen.
Vilken version av har ni? Om ni inte har ROM version 2.73.405.5 så bör ni uppgradera, löser en bugg i location services som slöar ner mobilen rejält. Hjälper det att starta om mobilen? Efter hur lång tid blir den långsam? Installerade ni någon app från market i samband med att den blev långsam?
Jasså.. :/ Jag har just precis den där versionen men upplever inte alls telen som seg. Så länge man har koll på vad som ligger igång med taskmanagern känns den blixtsnabb Hur uppgraderar jag version ?
Det där är alltså senaste versionen från htc. Har man en äldre bör man uppdatera. Själv kör jag en vanilla rom och då behöver man ingen task manager eftersom den inte innehåller några htc program som läcker resurser.
Det sjuka är att den fungerade ju bra tills förra veckan... Efter det så har den blivit sjukt seg.. Kör taskmanagern och det blir inte bättre...
kör i princip samma grejer som alltid.. och sen att en annan som jag känner har likadant problem.. men tror han kör en annan rom.