Seg, mms-problem efter 2.2

Diskussion i 'Wildfire' startad av mctomas, 30 dec 2010.

1. mctomas

mctomas Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Hej,

Jag uppdaterade till 2.2, fungerade bra ett tag. Nu är han seg, poweramp hackar då och då vid uppspelning av musik, detta hände inte med 2.1. MMS-problem har uppstått, Allmänt Nätverksfel tydligen?

Jag testade att göra en hard reset med volym ner och massa knapptryckningar och allt det där, gjorde det en gång efter uppdatering för att jag hörde att det skulle vara bra. Gjorde det en gång till för att jag fick in massa facebookkontakter som skräpade ner. Den känns seg nu, och framförallt lite opålitlig. Låsskärmsbakrunden har bytts tillbaka till original två gånger, klockwidgeten försvann spårlöst häromdagen, och som sagt tidigare nämnda problem med mms och hackande musikprogram.

Några idéer? Kan en sån hard reset förstöra mer än hjälpa? Bör jag göra en hard reset ytterligare? Bring it on, jag är tacksam för alla svar ;)

2. Sweli

Sweli Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

jag gjorde uppdateringen häromdagen och nu funkar min mobil inte alls. När man startar upp mobilen igen när det står htc, så är det som att den laggar, det händer ingenting, och efter ca 4 min stängs mobilen av för att startas om och samma sak händer...

har gjort en hard reset med att "clear storage"...blir galen, vad ska jag göra för att få den att funka ?! :(

3. Densvenske

Densvenske Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

låter som du avbrutit uppdateringen. Låten starta om Några gånger och låt den ligga mer än 4 min Ligger den Och är konstig över ett dygn så är ju något fel.