Sega uppdateringar

Discussion in 'OnePlus Allmänt' started by Snapshot41, Jan 20, 2025.

1. Snapshot41

Snapshot41 Infant Droid Medlem

Är det någon mer som upplever att OnePlus struntar eller ja lägger mindre vikt vid uppdateringar till sina mellanklass och lågbudget lurar? Bristfällig information om när en uppdatering väntas dyka upp och om den ens kommer. Beta endast för indiska marknaden. Nu har jag fått gå omvägar under en månads tid för att ens få ett hum om när Oos 15 och android 15 släpps till lågbudget och mellanklass lurarna i Sverige. Dock flera månader efter lanseringen i november då android 15 varit ute över en månad i stabil version. En modern lur känns något gammal vid det laget. Är ett risktagande från OnePlus sida enligt min mening och risken är stor att bli av med europeiska marknaden. Mindre märken så som Oppo och Realmi har redan hunnit ikapp och snart gått om OnePlus på eu marknaden även gällande uppdateringar till sina mellanklass och lågbudget lurar. Kan dom så kan OnePlus skärpning

2. chraist

chraist Replicant Staff Member

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 7

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 7
    Telefon 2:
    Google Pixel XL
    Telefon 3:
    Apple iphone 15
    Problemet för OnePlus nord-serien är just att de endast får två OS-uppdstering och sen resterande säkerhetsuppdateringar. Var man ute efter nyaste OS så har de som sagt varit helt fel val av telefon. Detta i kombination med OnePlus varannan månads policy för uppdateringar gör att intrycket är att man "aldrig" får uppdateringar i tid.

Nord 4 har de som sagt bättrat sig gällande åren av uppdateringar.