Semi-brickad SGS vid uppdatering via Odin

Diskussion i 'Galaxy S - ROM-filer och utveckling' startad av Antero, 18 jan 2011.

1. Antero

Antero Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej Swedroid! Jag har fått ett problem...
    Har tidigare flashat via Odin utan problem, men nu när jag satt på Darkys 8.1 (utan laggfixen aktiverad) så bestämde jag mig för att testa XWJS3 då jag allra helst har en stock-rom.

För säkerhets skull så följde jag guiden för flashning via Odin här på forumet (plockade .tar-från den här tråden https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=31760) och allt verkade gå felfritt. Men nu när jag startar telefonen så kommer jag bara till S-loggan i 30-60 sekunder, sedan vibrerar telefonen en gång, några sekunder senare vibrerar den tre gånger till, sedan blir skärmen svart men vibreringarna fortsätter med jämna mellanrum för evigt och evigt tills jag tar ut batteriet.

MEN jag kommer in på recovery och download-mode! (Visst borde det kunna rädda mig?) Har provat flasha andra firmwares fram och tillbaka men inget verkar hjälpa, men å andra sidan så kanske jag inte gör helt rätt (även om jag följer anvisningar).

Nu bryr jag mig inte om vilken firmware jag får in, vad ska jag göra för att alls kunna starta telefonen igen? :eek: Tack på förhand!

2. pleom

pleom Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    41

MINA ENHETER

Antero gillar detta.
  3. Antero

Antero Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Det fungerade perfekt, tusen gånger tack! :)

4. pleom

pleom Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    41

MINA ENHETER

Skönt att det gick så bra :)

5. Perka

Perka Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER