Sensation + SONOS controller??

Diskussion i 'Sensation - Allmänt' startad av Toma, 7 jun 2011.

1. Toma

Toma Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej,

Ny här. Reggade enbart för att kunna ställa denna frågan (som google inte kunnat svara på): Jag står i tankarna att köpa en sensation (mest pga sense 3.0). Jag har egentligen bara ett enda absolut krav, och det är att jag kan använda den som SONOS controller. Sonos android app stöder upplösningarna

• HVGA 320 x 480
    • WVGA 480 x 800
    • WVGA 480 x 854

emedan HTC Sensation har upplösningen qHD 540 x 960.

Någon som har testat SONOS controller appen och kan berätta om den fungerar eller inte?

Vore ju synd om jag måste köpa en i4 bara för att kunna använda Sonoscontrollern (gillar inte gränssnittet eller utseendet på S2).

Hoppas någon kan svara.

Tack på förhand

/Tomas

2. Rekcus

Rekcus Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14
    Telefon:
    Nexus 6P

MINA ENHETER

Telefon:
    Nexus 6P
    Appen fungerar att installera och starta. Jag har inget ljudsystem att pröva den mot men det ser ut att fungera. Dock använder Appen bara ca 2/3 av skärmen (förmodligen 480p på bredden och 800p på längden). Du kan ju maila utvecklaren och fråga ifall en uppdatering är på gång.

3. Toma

Toma Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tack!

Tackar! Har du möjlighet att posta en skärmdump av hur appen ser ut? Har skrivit till SONOS men föga troligt att jag får ett svar jag blir nöjd med därifrån..

4. Wwax

Wwax Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Självklart kommer den funka, även om den inte täcker hela skärmen så kommer det garanterat en uppdatering som stödjer Sensations upplösning, amerikanska marknaden kommer kräva det och då har dom inte mycket val.

Kika på denna vettja http://www.sonos.com/products/controllers/android/default.aspx?rdr=true&LangType=1033