Fråga: sense 3.5?

Diskussion i 'Sensation - Allmänt' startad av Absolut, 22 september 2011.

1. Absolut

Absolut Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Någon som hört om Sensation kommer få sense 3.5? skulle vara skönt att slippa den svarta "baren" med telefon o meny samt inställningar..

2. zaragon

zaragon Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    83

MINA ENHETER

Om någon månad har Google förhoppningsvis släppt Android Icecream Sandwich, och eftersom HTC tillverkar Androidtelefoner har de också lovat att hålla dem uppdaterade i 18 månader efter release. Alltså kan man med en Sensation räkna med att få ICS.

Och jag tror också att HTC strävar efter att hålla gränssnittet enhetligt på sin mobilflotta (alltså inte låta nya heta telefoner som Sensation ha samma gamla gränssnitt som HTC Tattoo och Hero, utan samma som alla nya telefoner som kommer i framtiden - och de kommer förmodligen att ha 3.5). Därför drar jag slutsatsen att vi i samband med att HTC lägger Sense på ICS till Sensation, också kommer få ett gränssnitt som ser ut som 3.5.

Personligen är jag dock inget stort fan av det jag sett av 3.5. De två små knapparna längst ner känns som ett enormt slöseri med skärmutrymme att ha små knappar i hörnen och inget mellan dem...