Problem: Sense fu**ade ur idag.

Diskussion i 'Sensation - Allmänt' startad av liddelidman, 31 aug 2011.

1. liddelidman

liddelidman Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hallå. Jag satt och spelade Deer Hunter Challenge som så många gånger förr och plötsligt blev grafiken knäpp. Det blev pixligt och allmänt fult. Jag tänkte att det var nån bugg i spelet och stängde ner det. Döm av min förvåning när jag såg att det var Sense som hade fått spel. Efter en omstart av luren blev det bra tills jag drog igång spelet igen, då blev det samma sak. Märkligt att det helt plötsligt blir sådär när det har funkat klockrent tidigare. Det enda jag har gjort som skulle kunna spela roll är att jag har flyttat det till SD-kortet. Kan det ha nån betydelse? Jag bifogar några bilder så får ni se hur sjukt det såg ut.

Last edited: 31 aug 2011
  2. Speedmaster

Speedmaster Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

"allmänt fult"

Dagens understatement o_O

3. liddelidman

liddelidman Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hehe, kanske det. Men håll med om att det var fult? Har lyckats få det sådär två ggr och då när jag har spelat just DHC. Testade att flytta tillbaka spelet till telefonminnet, men har inte spelat nåt mer. Kanske det blev bra, who knows. Nån mer som har fått samma problem?

4. Gubbar

Gubbar Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Blir exakt sådär för mig varje gång jag försöker spela spelet Ninjump. Vet inte varför men det försvinner efter en omstart och kommer tillbaka om jag startar spelet igen. Antar att det är något med spelen som är fel?

5. vulfgar

vulfgar Senior Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    232
    Telefon:
    OP 9

MINA ENHETER

Telefon:
    OP 9
    ROM:
    stock med root
    Info:
    Launcher: Nova
    En gissning är att vissa appar inte funkar så bra med sensations högre skärmupplösning.