Sense fungerar inte

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av jaderlund, 2 juni 2010.

1. jaderlund

jaderlund Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

Jag har försökt i ett par dagar nu att lista ut vad som är felet på min Desire. Från början trodde jag att mitt simkort ballat ur då all kommunikation med mobila nät klipps helt varannan minut ungefär. Kunde inte ta emot sms eller samtal under vissa tider. Och när man försöker gå in och bara vanligt ringa tog det låång tid och ibland går det inte. Samma sak med sms funktionen. Det visar sig vara Sense. Får felmeddelanden hela tiden om att Sense har hängt sig och den frågar om jag vill stänga applikationen eller vänta ut den.

Hur ska jag nu göra för att ominstallera sense? Jag vill inte bara göra en återställning för den gör väl inget annat än att ta bort mina inställningar?.. Tråkigt att detta hänt då jag är fruktansvärt nöjd med telefonen annars. Nu går den inte att använda....

Tacksam för hjälp...

2. Nerf2k

Nerf2k Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Prova clear data på sence och göra en factory restore, inte saker på om det funkar men värt ett försök

3. jaderlund

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

Fungerar inte

Det fungerar inte :/ Får nog lämna in telefon då ingen annan verkar ha någon lösning?

4. Pallee

Pallee Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

Har du gjort en hard reset via boot-menyn? det är troligen samma sak som vad Nerf2k beskriver men en annan väg dit... kan vara värt ett försök dock...

5. jaderlund

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

Hur gör man det ? :)