Sense ROM baserad på 1.6 och med fullt BT-stöd?

Diskussion i 'Magic' startad av wicked123, 4 jan 2010.

1. wicked123

wicked123 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Har en Vodafonelur (PVT32B) med Cyanogen ROM, har testat Qteknologys ROM för några månader sedan och gillade Sense-gränssnittet, men jag använder bilheadset via bluetooth och det fick jag inte att fungera.
    Har kollat runt lite xda men hittar inte det jag söker så jag frågar här. Finns det någon Rom med Sense-gränssnittet där BT fungerar och helst är baserad på 1.6?

2. blunden

blunden Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    534
    Telefon:
    Pixel 7 Pro

MINA ENHETER

Telefon:
    Pixel 7 Pro
    Telefon 2:
    OnePlus 7 Pro
    ROM:
    LineageOS 20.0
    Telefon 3:
    Xiaomi Mi MIX
    ROM:
    LineageOS 19.1
    Platta:
    LG G Pad 8.3
    ROM:
    LineageOS 14.1
    Övrigt:
    GW4 Classic, Huawei Watch, Moto 360, Nvidia Shield TV
    Nej, Sense är HTC egna gränssnitt som inte är open source. Därför kan folk inte porta det till nyare versioner av android och HTC har inte släppt någon 1.6-uppdatering med Sense. Egentligen har de inte släppt någon 1.6-uppdatering alls. Det är bara den Google-brandade Magicen och G1:an som fått detta officiellt och den kommer direkt från Google. HTC ska dock släppa en uppdatering till Hero med 2.1 och Sense. Den versionen som läckte ut är inte färdig än men trots det finns det portningar av den. Du kan ju möjligtvis testa den.

3. wicked123

wicked123 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Tack för svaret! Jaha det var ju lite synd, får fortsätta med Cyanogen till det kommer en färdig ROM istället, pallar inte halvfärdiga med buggar och funktioner som inte fungerar.