Ser dåligt

Diskussion i 'Applikationer' startad av Kröll, 17 jul 2012.

1. Kröll

Kröll Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej där Alla Duktiga på Mobiler
    Det är så här att jag ser så J - a dåligt på min nya mobil HTC Explorer.Tyckte jag såg bra på den när jag stod där i affären .Men nu är det så här att jag bundit mej i 24 månader på 3 , 69 kr i månaden och ett j-a jobb och få den bytt och nu har jag letat i en månads tid efter en app som jag kan förstora ikoner och text på den med .Nu tror jag hittat något som jag kan ha BIG Launcher , eller ???? Någon som har apparna eller var jag
    hittar den FREE
    Det ända jag har mobilen till är att mina nära och kära kan nå mej på telefonen eller sms .Jag är alldrig på Nätet .Och jag är inget Dator proffs hellre

Vad är det här?
    BIG Launcher v1.9.4 Av Cyber ​​Flasher
    GO Launcher HD EX Sense v1.2 Av Cyber ​​Flasher
    GO Launcher HD EX Sense v1.7 Av Cyber ​​Flasher
    GO Launcher HD EX Sense v1.3 Av Cyber ​​Flasher

+
    Att jag skulle vilja ha ett större Tangentbord till den .
    Någon som kan tipsa mej om dessa grejer,Hade blivit mycket mycket glad Tack på förhand Mvh Kröll Hbg

Last edited: 17 jul 2012
  2. lejonel

lejonel Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    717

MINA ENHETER

Kan inte mycket om den mobilen. Men förmodar att man kan roota den. Isf är det bara o göra det och öka dpi = texten blir större. Finns appar för detta på market men dom kräver root.

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

3. fripp

fripp Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

I appen "Spare Parts" http://goo.gl/B7TOj kan du ändra storleken på typsnittet i hela os:et. Den gör bara texten större dock.

Men var försiktig i den appen, det är jobbigt om man råkar välja något fel. Tryck bara näst-längst-ner där det står "Font size" och välj efter dina behov.