(Sex-)Statistikapp-idé.

Diskussion i 'Frågor och support' startad av rtardart, 19 nov 2010.

1. rtardart

rtardart Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Korta versionen:
    Hej! Jag vill ha en app att kryssa i när jag rört mig själv eller någon annan för att kunna se en graf över tid hur kul/trist mitt liv är .
    Jag kan inte programmera och jag har inte hittat någon app som jag ens skulle kunna använda remotely för syftet.

Långa versionen:
    Okej jag kanske blottar en del av mig nu, bildligen, men jag har sedan tidens ände (och ett nyårslöfte för 7år sedan) fört noggrann men ganska trist statistik på hur mycket sex jag haft.

Det har inte varit oerhört mycket de första åren och började också som en fap-count för att avgöra vem i gänget som var ensammast/manligast.
    Jag var dock den enda dedikerad nog uppdraget att faktiskt börja bokföra annat än i huvudet.

MEN. Sen har saker hänt. Sexlivet har kommit igång och jag har köpt och blivit kär i en Htc Desire. Helt orelaterat varandra.
    Statistiken beskriver inte längre allt jag kunde önska av den, nu när jag vet vad appar klarar.

Min idé till en app är därför denna:
    En app man öppnar, klickar en knapp döpt [Yay!] eller [+1] eller annat lämpligt, ni fattar.
    Man hamnar då i den finstilta justeringen för just den utsvävningen, var jag ser för mitt inre öga Betyg (1-5), Kommentar (om man har nåt spännande att lägga till), samt kryssbara alternativ för vad man under denna utsvävning egentligen gjort. Självbefläckelse, Samlag, 3kant Få Oral, Ge Oral.. You name it. Självbefläckelse ikryssat torde blockera övriga alternativ.

Poängen med alltihop skulle ju iaf vara att man sen kan gå in och titta på statistiken som en graf, där man kan välja vad som ska visas. Allt, Bara Fap, Allt minus fap, Hur ens betyg överlag sett ut en period osv..

Jag bad mina nördigare vänner (som fattade grejen) att vidarebefordra denna idé till sina androidprogrammerarkompisar, vilka mest undrade om jag var någotslags fetishistfreak som gick igång på att räkna, och sedan släppte alltihop.

Mitt hopp står nu till er.
    A) Är jag ett freak?
    B) Är någon kunnig och sugen på att hjälpa mig med detta? (Jag kan shite om att programmera.)

WORK WITH ME. Jag tror stenhårt på idén. Och jag tror att folk är besatta nog av sina sexliv för att vilja se statistik över dom och jämföra.

2. unikum

unikum Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    38
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Huawei Honor 7

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Huawei Honor 7
    Platta:
    Nexus7
    öhhh nej! Men kul idé ändå kanske....

3. fireon

fireon Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    144

MINA ENHETER

creepiest guy ever :) no offense

4. softarn

softarn Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

Haha herregud! Ja du är nog lite mer freak än många andra :)

5. zel

zel Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    40

MINA ENHETER

Va då, hakk i säng ramen funkar ej för dig ? :P

6. rtardart

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Nä fan sängen tar ju slut, och tar längre tid att karva in prydliga stjärnor bredvid varje streck än att slutföra uppgiften till hands..

Känner att jag har fått en hum om era åsikter ang. fråga A nu iaf. (Tack, det värmer :))
    Nu behöver jag bara någon besatt nörd som hjälper mig med B.

Så om ni någon gång diskuterar i er umgängeskrets huruvida ni har sex (med er själva eller med nån annan) minst en gång per dag, då vet ni att det finns folk där ute som håller koll. Och som gärna skulle se att ni hade en app till ert förfogande.

7. kristofferh

kristofferh Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Du är inte ensam, jag och min flickvän för faktiskt också statistik! Till det använder vi appen "Counter - count it", där man kan lägga till enkla räknare. Din idé låter dock mycket roligare och vi hoppas båda att den blir av!

8. rtardart

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Äntligen!
    Tack som fan för apptipset så länge, men sjukt skönt att höra att det finns fler där ute. Dessutom är jag övertygad att folk hade börjat om appen funnits. Ska börja skissa på utseende till den så jag har något handfast bidra med. :)