Hejsan svejsan! Imorgon ska jag till SF och betatesta deras nya applikation! Man kunde anmäla sig på deras hemsida förut men nu hittar jag inte den sidan längre Mvh
Det här låter som det skulle kunna vara en intressant app. Testa och ta screenshots om du kan. Anledningen för att du inte hittar det på deras sida längre kan ju vara att de har redan de betatestare de behöver.
Har gett upp en app från dom sen länge, Jag kör webläsaren istället + flash, så går det utmärkt att välja plats och betala direkt
troligtvis får iphone en kanon app och android får en "mehh" app och vill någon annan utveckla en app till android så blir dom stoppade illa kvickt. lite synd att det verkar funka så....
Varför är det troligt? Om de nu har en app i görningen så ser jag ingen anledning till varför den inte skulle bli identisk med den för iphone.. Mycket lättare för dem att hålla koll på en funktionalitet än flera..
så kan man faktiskt se på det, vilket jag inte gör eftersom OM du skulle titta på stora mainstream appar som både finns till ios och android så är i de flesta fall ios versionen mer utvecklad och det beror på att ios har en version av sitt os inte som android som har 1.6-3 och ex antal olika hårdvaru set ups. jag älskar mina android lurar (3st) men jag är avundsjuk på ios appar som helt klart är vissuellt/funktionellt mer tilltalande titta bara på facebook appen som till android i min mening är katastrofalt undermålig om man jämför med ios. därför kör jag med friendcaster jag kanske missförstår ditt inlägg men det är det här jag menar.. iphone är mer hypad simplare att nå ut till fler användare iom att alla (iphone,ipad,ipod etc) kör samma mjukvara därför läggs det mer krut på dessa verison. men det ska bli intressant att se hur SF gör med sin app
Jo, det har ju traditionellt varit så men lanserar man något idag så tror jag att klimatet är ett annat. Det är ju fler och fler som snarare gör motsatsen idag och satsar på android för iphone..
ja det kanske är så, tyvärr inget jag märkt av. vi får hoppas att det vänder ordentligt för inte tänker jag byta till iphone inte