SGS som stänger av sig emellanåt?

Diskussion i 'Galaxy S' startad av Marsman, 23 sept 2010.

1. Marsman

Marsman Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hey!

Är en glad ägare av en SGS, inte haft några som helst problem med den förutom detta.

Ibland när jag ska checka telefonen har jag märkt att den är avstängd! Helt av sig självt, ibland när jag vaknar på morgonen så är den avstängd med (inte bra om man använder den som väckarklocka). Tycker det har hänt mig oftare nu än förut.

Telefonen är helt i original skick inga modifieringar, har dock installerat en del appar + spel.

Någon annan som har detta problem? Har någon erfarenhet av att någon app eller spel gör detta?

2. fretig

fretig Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    118

MINA ENHETER

Japp har samma problem med min. Blev värre när jag installerade kaloer clock. Vet inte vad det beror på men störigt är det!

3. aka_the_barf

aka_the_barf Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    23

MINA ENHETER

min har bootat om sig en gång det är allt, var ett spel som crashade verkade det som, men sen har den inte gjort något så dumt igen. kan ju vara någon app som fular sig?

4. SGSi9000

SGSi9000 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    159
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung Note 9

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung Note 9
    ROM:
    Original
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy S8+
    Telefon 3:
    Samsung Galaxy S6 Edge +
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab S2
    Platta 2:
    Ipad
    Min har aldrig självmant startat om sig så jag är på samma linje som aka_the_barf

5. Marsman

Marsman Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!

Min telefon startar inte om sig, den stängs av. Jag måste manuellt sätta på den igen efter att den "dött" av någon wierd anledning.

Vet inte ifall det är något program eller spel som orsakar detta, försöker avinstallera ett i taget för att se om något ändras i detta men eftersom det ske så oregelbundet är det svårt att säga om det hjälper. Kanske stängs den av först efter att man har kört ett spe eller program vad vet jag....

Än så länge inga framsteg men testar så gott det går.