SGS2, Motorola Atrix, Galaxy Nexus

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av Djinn, 17 mar 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Djinn

Djinn Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8
    Telefon:
    Motorola Moto X4

MINA ENHETER

Telefon:
    Motorola Moto X4
    Har nu insett att min SGS nog inte kommer uppfylla mina krav då det verkar hopplöst att få ordning på BT med inofficiella ROMs och då är frågan, vilken lur ska få det ytterst prestigefyllda uppdraget att ersätta min favorit?

Jag tycker SGS har perfekt storlek och det talar ju till Atrixens fördel, men å andra sidan har jag ingen som helst erfarenhet av Motoblur. TW har jag ju kört och det har ju både sina fördelar och sina nackdelar.
    Har en del appar som är gratis via samsung market vilket talar för en fortsättning med Samsung, dock har jag precis som många andra irriterat mig på att min älskling inte kommer få en officiell ICS vilket talar emot SGS2.

Missade Dustins rea på Nexus igår (2999SEK) annars hade det nog blivit en sådan, men har ju hört att man blir en form av betatestare som Nexusägare och stabilitet är en viktig faktor, särskilt som min försörjning inom en snar framtid kräver att jag är tillgänglig och då är det ju inte så lyckat om telefonen helt plötsligt har stängt av sig eller om den startar om mitt i ett samtal, eller tappar kontakt med headset osv.

Batteritid är väl egentligen inte så jätteviktigt, mest en bekvämlighetsgrej eftersom jag vill slippa gå med laddare/usbkabel på mig hela tiden.

Finns det någon som har erfarenhet av någon/två/alla tre telefonerna som kan berätta om för och nackdelar?

Last edited: 17 mar 2012
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.