Hej, Hur nollställer man ett felaktigt registrerat konto för Youtube i telefonen? Så fort jag väljer share nu, så kommer det gamla youtube-kontot upp och det går ej att logga ut från det. Har nollställt all Youtube-data under application management... ...mycket tacksam för hjälp! Med Vänlig Hälsning Tobbe
Kan detta vara till din hjälp? http://www.google.com/support/forum/p/youtube/thread?tid=556bc4d650248a8f&hl=en "To force a re-login you can reset to factory data, or "Clear data" for "Google Apps" in "Manage Applications"."
Tack! "Clear data" har jag gjort för Youtube-applikationen, vill absolut inte behöver nollställa till fabriksinställningar , när man filmer och väljer "share"...så är den fortfarande på fel konto och skickar och går man in i den förinlagda youtube:en, så står fel konto upp i högra hörnet utan möjlighet att logga ut! :/ Med Vänlig Hälsning Tobbe
OK! Jag förstår dig Har du testat att köra "clear data" FÖR Google Apps istället. INTE Youtube? Det ska tydligen vara en viss skillnad. Jag tror att du kanske får konfa om ditt gmail konto oxå men det tar ju bara några sekunder...
Precis klar med nollställnigen av google apps aswell, men det gjorde ingen skillnad på you-tube, loggade in på nytt och konfade om google-kontot, men ingen lycka med youtube :/ sjukt att det itne finns en sådan simple funktion som "LOGGA UT" Mvh Tobbe
Då vet jag tyvärr inget annat alternativ än att köra en factory reset, tyvärr. Jag behöver aldrig logga in på youtube om jag exempelvis byter ROM, så fort jag har konfat mitt google konto i telefonen så fungerar det automatiskt. Jaa, vi lever fan på 2000-talet så "Logga ut" borde faktiskt finnas
Enligt TRE, så har det blivit en miss, så det finns ingen möjlighet att logga ut från YouTube i HTC Magic, utan att nollställa telefonen till fabriksinställningarna, fascinerande enligt mig, då man kanske vill köra två olika YouTube konton och vilja kunna växla och logga in eller ut..... trist Dem kom på det nu, när jag påtalade problemet... Mvh Tobbe
Jisses vilken miss men problemet ligger nog inte hos TRE, det är nog google som har tabbat sig. TRE's support har nog en hel att göra efter dom ladein HTC Magic i deras produktutbud.
Hehe kan inte annat än att instämma, det låter som dem har mycket nu. Nu funkar det hela, efter en total factory reset, nu har jag en hel del med tid framför mig för att återkonfigurera den. Mvh Tobbe
Jag skulle då jävlar inte vilja jobba i deras Service Desk Great! Synd att factory reset var den enda lösningen (hitintills). Jag skulle tipsat om denna applikation innan du körde en factory reset men du var för snabb Det finns andra alternativ oxå, detta är bara en i mängden. Någon du kan ha i baktanke nästa gång du behöver göra en factory reset.. http://www.cyrket.com/package/com.rerware.android.MyBackupPro
Jag råkade ut för samma problem, jag resetade telefonen inan jag hittade denna tråd. Men jag gjorde det enda rätta.... :-(
Jag får det inte att funka, jag har ett youtube konto sedan länge, kan logga in på datorn men inte på telefonen, eller jag kan logga in om jag surfar in på youtube, inte då jag går genom program. Jag har gmail konto men den lägger till @youtube.com hela tiden. Jag har nu resettat telefonen 4 ggr, vad gör jag för fel?
Har fortfarande inte hittat någon lösning på detta (Måste va värdens dummaste) Jag loggar in på youtube (PC) med namn och lösen, när jag vill göra det genom telefonen(appen) så lägger den till [email protected] och självklart blir det ju fel lösen till detta på. Jag fattar inte. Help