ShopperLister Android-klient

Discussion in 'Appförslag och idéer' started by bolddp, Jun 10, 2010.

1. bolddp

bolddp Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej, sedan ett drygt halvår tillbaka finns tjänsten http://www.shopperlister.com tillgänglig för att skapa inköpslistor på datorn och i mobil webläsare. Den har också ett RESTful web-API.

Användare här på forumet har uttryckt intresse för att skapa en Android-klient, men mycket lite har hänt på den fronten. Någon annan Android-kodare som vill plocka upp bollen?

OBS! Det är alltså jag som har utvecklat tjänsten, men jag har tyvärr inte möjlighet att skriva en Android-klient i nuläget p.g.a. andra projekt och bristande Java-erfarenhet.

Mer info om ShopperLister Web API finns här: http://www.shopperlister.com/wiki/Developer.Mainpage.ashx

Ni får gärna kontakta mig här på forumet eller på [email protected] om det är något ni undrar över.

Mvh Daniel

2. sunda

sunda Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Använder denna tjänsten varje gång jag åker och handlar, den är grymt bra. Finns vissa begränsningar, men dom är rätt små. Tycker detta är den absolut bästa shoppinglistan, åtminstone vad jag vet om.

Så om någon som kan det här med appar, skulle vilja utveckla en Android-app, så vore det kanon :-)
    Fram tills dess så fungerar det såklart även med mobilsidan :-)

3. Zooklubba

Zooklubba Android Medlem

MINA ENHETER

Du kunde inte hitta en äldre tråd?
    Skämt och åsido. Fungerar ens servern eller är den bara nere just nu? Inget på länkarna men däremot om man googlar och kollar på cachade siter och inget annat.

Senaste nyheten på siten är i juni. Precis som denna tråden. Och googles cachade site är 24e oktober.

Last edited: Oct 30, 2010