Det behövde rengöras från tejpklister som jag satt dit tänkte jag, vi tog en väldigt lite fuktig trasa och rengjorde och det gjorde ingen skillnad
Jag har redan efterfrågat ett nytt SIM-kort, du vet man kan inte ringa dom så jag skickade mail den 3 oktober & fråga om jag kunde få nytt SIM gratis, igår fick jag så slutligen svar

detta
"Detta är ett automatiskt meddelande från hallons kundservice angående ärende
---
Vi ber
återigen om ursäkt för att ditt ärende överstiger hanteringstiden som vi utlovat. För tillfället har vi en hög belastning på kundservice och vi hanterar alla ärenden i turordning. Vi återkommer till dig så snart som möjligt.
Om ditt ärende är brådskande är du välkommen att kontakta oss via vår chatt,
hallon.se/chat
Tack för ditt tålamod!
Hälsningar,
Dina vänner på hallon.se"
Eftersom jag sitter utan möjlighet att ringa just nu så måste jag beställa ett SIM från hemsidan akut istället vilket kommer dra 99 från nästa faktura såtillvida jag inte hinner få kontakt med deras kundservice tills dess, men det får man ta
Click to expand...