själv formatering

Diskussion i 'Galaxy Spica i5700' startad av roob, 14 jan 2010.

1. roob

roob Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ska börja med att dra storyn bakom varför jag hatar min spica. Skriver på den nu btw så ursäktar text och layout fel.
    Jag är nu på väg ut ur Sverige för en veckas.skidåkning.i alperna. Förberedelser synka 4 gb spotify oflline plus 4 gb mp3 ifall man måste ansluta för att komma in på spotidy. Detta tog ca 2-3 timmar av dyrbar tid sen när jag satt mig på bussen och skulle gotta mig i hårdrocks maraton 22 timmar på en. Buss PANG i ena hörluren telefonen stendör tar ur batteri startar både sd kort. Och telefon ar formaterad. Alla kontakter allt väck . Har nu tur som sitter på en buss med wlan då jag ringt till telia och tagit bort datatjänsterna eftersom dekoatar 35 kr per mb från österike. Nu har jag hunnit dunka om kontakterna från gmailen men allt annat e väck och höger hörlur e helt död. Skulle kunna döda för mindre om jag säger så. Telefonen stendörr om Man sätter i sd kortet och de går ej att formatera om kortet från telefonen. Sen att skriva e ju värdelöst den kommer åka så hårt i soptunnan när jag kommer hem om en vecka.......

2. Jontatas

Jontatas Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Luktar hårdvarufel, borde inte vara något problem att få både lur och SD-kort utbytt antar jag.
    Trist när sånt händer, riktigt surt.
    Men se det från den ljusa sidan, du ska åka en massa skidor!
    Ha en trevlig tripp utan luren.

/J

3. roob

roob Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

nu är telefon aset inlämnat tillsammans med en A4 sida med fel punkter...
    killen i teliabutiken fråga lite skämtsamt är det nått som fungerar på den?

blir nog en iphone istället samsung verkar ha stora kvalitets brister på sina produkter, digitalkameran jag har stendog med linsskyddet uppe och nu får inte ens nya batterier eller usb kabel igång fanskapet. men man brukar få vad man betalar för...