ska köpa Neo, men undrar först

Diskussion i 'Xperia neo' startad av danz, 14 jan 2012.

1. danz

danz Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

ska köpa Neo på nätet, men innan jag slår till vill jag veta om Skype, Viber och Navigon/iGO funkar bra på den?

Just nu har jag ZTE Blade, men Skype och Viber strular, eftersom när man pratar mha dessa program så skickas motpartens röst ut till högtalaren. När man pratar på skype/viber så hör alla i bussen ens samtal. Bilnavigation funkar heller inte så bra på ZTE Blade.

tack på förhand :)

2. limpandahlbom

limpandahlbom Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Hade neo i jobbet innan och tycker att ovan nämnda program fungerar bra, har dock bara testat navigon på denmen den hittar satelliterna snabbt och bra kräm i högtalaren vid navigering:)

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk

3. ArtSwitcher

ArtSwitcher Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Viber och skype fungerar problemfritt för mig, inte stött på några problem alls :) Har dock ingen vetskap om det andra men vad jag vet ska gps:en fungera bra :)

4. danz

danz Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

tack för svaret, då vet jag att min nya telefon kommer fungera finfint. Nu fick jag ett erbjudande om att köpa en Arc S för 200 kronor mer än en Neo. Vet inte om jag ska ha Neo eller Arc. Verkar som att Arc S tar bättre bilder än neo.

5. Mr_East

Mr_East Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Lite mer kräm i Arc S då cpu:n rullar i 1,4Ghz så skiljer det bara 200 och 4,3 tum känns ok så tror jag du får lite mer för pengarna.
    För mig va just storleken en dealbreaker och valde Neon pga det behändigare formatet.