Ska skaffa ny mobil men vad ska man välja??

Diskussion i 'Allmänt' startad av Mazterman, 24 maj 2012.

1. Mazterman

Mazterman Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej

ska skaffa ny mobil, har idag en se xperia x10i men den är så jävla seg.
    ska jag skaffa en iphone eller köra vidare på android isf vilken mobil ska man satsa på, ska vara snabb och ha en kamera som är bra mm

mvh

Maztermano_O

2. Mikey

Mikey Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

3. Xaz

Xaz Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Om du skriver ungefär vilken skärmstorlek och prisklass du har så blir det mycket enklare :)

4. Chipsgeneralen

Chipsgeneralen Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Nu förstår jag att detta är ett android-forum. Därför ajg antagligen skriver detta här också.

Men, om jag nu har gått sedan 2008 med iPhone. Och börjar bli smått sugen på att testa Android. Men som jag känner, rent spontant(!?) så är flaggskeppen för android i 4.0"-klassen eller över. Vilket känns lite väl stort. I min mening. Skulle ni ha något tips på en schysst lur i max 4"-klassen!?

5. Dawe

Dawe Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

Trivs du någorlunda bra med och är van vid mjukvaran i din x10 så skulle jag välja Xperia S. Är bättre på alla sätt och vis. Bra mycket snabbare och bättre Touch. Senare mjukvara både av Android och gränssnittet. Stabil är den också. Kameran är bra med mera. Jag har inte ägt x10 fast en polare har så jag vet hur seg och dålig Touch med mera den har/hade

Sent from my Xperia S using tapatalk 2

6. Dawe

Dawe Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

Det låter som att Sony Xperia P kan vara något för dig då den har4 tums skärm. Inte riktigt lika bra hårdvara som hos Xperia S som jag äger men lär vara mer än nödvändigt för att allt ska flyta på bra.

Ang Android 4.0 osv så håller jag inte riktigt med då denna inte har det än men kommer få fast htc one x har det och jag ägde den i nästan 2v. Den kändes inte alls lika snabb och bra i mjukvaran, inte heller lika stabil.

Sent from my Xperia S using tapatalk 2