Har letat lite och hittar inget så jag frågar här. När jag använder headset på min Desire HD och telefonen ligger i fickan så envisas den med att alltid starta upp skärmen när jag får samtal. Jag måste då ta upp den, stänga av skärm och lägga tillbaka vilket helt sabbar meningen med headset. Vad kan det vara som orsakar det? Tyvärr är det inget som försvann när jag provade att byta till Androidrevolution 7.0.3 från original så det känns inte som något "fel" i sig. Är det Sense, Android, eller rom som orsakar det eller finns det en annan förklaring? Förslag skulle uppskattas!
Nu har jag själv inte kollat men jag antar att telefonens skärm alltid lyser upp när det ringer, oavsett om du har headset inkopplat eller ej. Men varför tar du upp telefonen? Svarar du med knappen på headsetet behöver du ju inte göra något annat. Sent from my Desire HD using Tapatalk 2
Jag måste ta upp den för att om jag inte gör det, oavsett om jag svarar med headset eller inte, så ligger skärmen igång i fickan vilket innebär att man trycker på lägga på knapp, går in på appar etc. Den trycks på helt enkelt Ganska irriterande