skärm skydd på spican orginal??

Discussion in 'Galaxy Spica i5700' started by Norrby89, Aug 27, 2010.

1. Norrby89

Norrby89 Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

har precis beställt mig 2 Mirror Screen Protector till min spica och kollade lite närmare på min mobil nu och skulle rengöra skärmen lite och såg att den var extremt repig och skitig men efter att ha kollat lite närmare så såg jag att det sitter ett skärm skydd redan? är det bara jag eller är det så på alla spica lurar?

och det är inte det skyddet som sitter på i början som även sitter på baksidan av skalet utan under det så sitter det ett extra skydd

2. Djinn

Djinn Youth Droid Medlem

Telefon:
    Motorola Moto X4

MINA ENHETER

Telefon:
    Motorola Moto X4
    Du är nog rätt ensam i så fall. Jag har inget skydd, köpte invisible shield och använde ett tag, men nu ligger det i låda och skräpar. Det är förresten till salu om nån vill ha.

3. gustaff

gustaff Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Japp, satt ett sånt på mitt också :) (min levererades med 2.1, gjorde din det med Norrby89? och fick du din med 1.5 Djinn?) Tänkte om det fanns nåt samband :cool:

4. pjb

pjb Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Du har rätt, det medföljer redan ett extra skärmskydd på. Men det är lite svårt att se eftersom passningen är så perfekt.

Försöka att med en slö kniv pilla upp i ett hörne och sätta sedan tillbaka så att det är lätt att ta av med nageln om det behövs.
    Skärmskyddet blir lätt repigt och smutsigt till skillnad från skärmen efter vad jag hört, som är mycket tåligt enl de som kör barbacka.

5. ErsdaHL

ErsdaHL Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Vadå perfekt passform? mitt sitter sjujäkla snett men ändå upptäckte jag inte det från första början :P

6. OliverG

OliverG Professional Droid Hedersmedlem

MINA ENHETER

Det ska sitta på alla spica. Mitt satt dock snett, och hade ett flertal luftbubblor. Lät det sitta kvar ändå, och tillslut så lossnade det helt.. På min brors spica sitter det dock bra.

7. tugge

tugge Youth Droid Medlem

Telefon:
    Sony Xperia 5 II

MINA ENHETER

Telefon:
    Sony Xperia 5 II
    Min var bubblig i hörnen, satt dock kvar i 4 månader :) Såg förjävlig ut innan jag tog bort den helt, men under skyddet så var skärmen som ny som tur var :)
    Har beställt invisible shield som ersättning :)

8. Norrby89

Norrby89 Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

köpte min med 2.1 så kan tänka mig att dom som fick med 1.5 kanske fick utan.. för min har börjat lossa längs med sidorna samt en bubbla i mitten..

men tur det tänkte fört när jag märkte att det börja lossna om det var skärmen som hade fått sig en stöt eller något och börjat spricka upp ^^

9. K4L

K4L Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Köpte min den här månaden och den hade 1.5 installerat, men skärmskyddet fanns där. Dock med 2-3 små bubblor och en liten repa på, men det sitter där iaf.